  |
|
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat |
Autor |
Teade |
HotPapa banned

Liitunud: 25 Veeb 2003 Postitusi: 229 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Kolm Apr 28, 2004 14:36 Teema: Liiklusohutus - poolt- ja vastuargumendid! (end. Initial D)
|
|
|
hjarg kirjutas: | HotPapa kirjutas: |
Mis selle lause point oli? |
Näiteks see sinu lause: "Aga mul on selline tunne, et sina oled üks nendest 30 km/h ala sõitjatest, kes koguaeg minu ees koperdavad ja liiklust takistavad." 30 km/h tunnis suurtel teedel sõitvaid autojuhte kohtab ikka väga harva, tead. Välja arvatud juhul, kui hetkel pole ummikut ja kõik autod sõidavad ca sellise kiirusega. Või kui autojuht kiirust vähendab, et pööret teha. Või kui tuleb mingi muu takistus teele. Seega, sinu vigisemine käib selle kohta, kui mõni häbematu tüüp 30-e alas ka 30-ga sõidab. |
Üldiselt mõtlesin ma selle 30 km/h ala all seda asja , et sa sõidad linnas koguaeg 30 km/h...aga jah pole midagi hullu kui sa must valesti aru saad.
hjarg kirjutas: | Või on sul erihobi ennast suvalisele traktorile järgi haakida ja siis kiruda, et kuidas see ahv su sõitu takistab? |
Kle kahjuks pole mul sellise hobi jaoks erilist huvi.
Tsiteerin:: | Kle mees, mis sa minust ikka tead...sa pole mind näinudki rääkimata minu sõiduoskustest.Ja ausaltöeldes ei kujuta ma ette, et see Avensise juht oleks mind rammind kui ma tegin möödasõidu manöövrit...või on LE´s see asi kuidagi tesitmoodi kirjas?Ma ei usu. |
hjarg kirjutas: | [Kle mees, mis sa ajad siis sellist juttu nagu "aga kui sa viimase paari meetri pealt jõuda enne ristmikuni jõudes diisliga ühest tuttikast Avensiset mööda saada...vot see võtab pa*a jahedaks...ning peale õnnestunud manöövrit on sul heameel, et sa matsu ei pand." Ütleme nii, et see annab su sõidustiilist vägagi ilusa ülevaate. Lisa sinna juurde veel "Ja vot kui sul paarkümmend sellist tunnet on olnud siis sa saaksid sellest pingest aru, mis Initail D´s toimub", siis võin ka järeldada, et sul on oma (arvatavasti) üsnagi vähese vanuse kohta päris mitu sellist tunnet. Seega, vähemalt oma jutu järgi oled sa rullnokk. Või teine variant- hädapätakas, kes üritab foorumis kõva meest mängida. |
lol...ise ma küll end rullnokaks ei pea aga ma tahaks tõesti teada sinu definitsiooni sõnale rullnokk... äkki olengi ma üks rullnokk sinu arusaamade järgi.
P.S! Sa oled esimene, kes mind rullnokkaks kutsub...lol
Viimati muutis seda HotPapa (Kolm Apr 28, 2004 14:37). Kokku muudetud 1 kord |
|
Tagasi üles |
|
 |
Vabarnamees mario with money

Liitunud: 9 Jan 2003 Postitusi: 1802 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Kolm Apr 28, 2004 14:47 Teema:
|
|
|
Vabandust!
Vastutan selle teema esimesele postitusele vahetult eelnenud kahe liiklusohutusteemalist kraaklemist sisaldava postituse kadumise eest baka.ee veergudelt. Otsustasin nad üles riputada, et väärtuslik info kaduma ei läheks.
Palun - siin nad on. _________________ Vabarnamees: nagu lendav tigu * ~animeloend~ |
|
Tagasi üles |
|
 |
pansomon
Liitunud: 26 Veeb 2003 Postitusi: 468 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Kolm Apr 28, 2004 21:21 Teema: mahvia
|
|
|
mis ma oskan öelda. hotpapa on vist maffiast. selline auto tal ju ka. kui ma näruse jalakäiana mööda tallinna linna longin (või mis veel hullem, jalgrattaga õilsate autojuhtide liiklust takistan), siis lasen tal kindlasti ületada meie ristumiskoha esimesena. |
|
Tagasi üles |
|
 |
HotPapa banned

Liitunud: 25 Veeb 2003 Postitusi: 229 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Kolm Apr 28, 2004 21:44 Teema: Re: mahvia
|
|
|
pansomon kirjutas: | mis ma oskan öelda. hotpapa on vist maffiast. selline auto tal ju ka. kui ma näruse jalakäiana mööda tallinna linna longin (või mis veel hullem, jalgrattaga õilsate autojuhtide liiklust takistan), siis lasen tal kindlasti ületada meie ristumiskoha esimesena. |
Esiteks olin ma ka kunagi jalakäija ning tean, mis tunne on kui mind üle tähistatud ülekäigurada ei lasta.Ning uskuge või mitte aga ma arvestan jalakäijate/jalgratturitega
Ja mis puutub maffiasse... sulle meeldib vist nalja rebida.Eestis pole õiget maffiat, ainus mis sellega sarnane on, on 494 onud. |
|
Tagasi üles |
|
 |
pansomon
Liitunud: 26 Veeb 2003 Postitusi: 468 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Reede Apr 30, 2004 14:50 Teema: Re: mahvia
|
|
|
HotPapa kirjutas: |
Esiteks olin ma ka kunagi jalakäija ning tean, mis tunne on kui mind üle tähistatud ülekäigurada ei lasta.Ning uskuge või mitte aga ma arvestan jalakäijate/jalgratturitega
Ja mis puutub maffiasse... sulle meeldib vist nalja rebida.Eestis pole õiget maffiat, ainus mis sellega sarnane on, on 494 onud. |
okei, selline hüpoteetiline situatsioon: ülekäigurada. inimene ning auto lähenevad üksteiste teede ristumiskohale. autojuht on juba ülekäigurajale piisavalt lähedal, et pisut kaasi lisades ei tohiks jalakäijaga kokku põrgata (kuid see oht on olemas), kuid et seisma jääda, peab pidurdama järsult. samas jalakäija oma käiku ei aeglusta ning astub julgelt sõiduteele.
1) kuidas käituksid sina autojuhina antud olukorras?
2) kellel on sellises olukorras õigus? st kumb sinu meelest jääks süüdi, kui toimuks kokkupõrge?
maffia on juba omaette teema. itaalia maffiat ilmselt eestis ei ole, kuid organiseeritud kuritegevus on kindlasti, nii nagu kõikides teistes arenenud demokraatlikes riikides.
494 jah, neist on omamoodi linnalegend lausa saanud. umbes samu jutte räägiti kunagi TLP-numbrite kohta. üks tark kurjategija igatahes end sellisel viisil ei erista ning ei muuda oma identifitseerimist niivõrd lihtsaks. aga noh tublid poisid on nad sellegipoolest, toetavad eesti sporti jne. |
|
Tagasi üles |
|
 |
ruri hammustab rrrRRRRRrr

Liitunud: 1 Veeb 2003 Postitusi: 1645 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Reede Apr 30, 2004 16:17 Teema: Re: mahvia
|
|
|
pansomon kirjutas: | okei, selline hüpoteetiline situatsioon: ülekäigurada. inimene ning auto lähenevad üksteiste teede ristumiskohale. autojuht on juba ülekäigurajale piisavalt lähedal, et pisut kaasi lisades ei tohiks jalakäijaga kokku põrgata (kuid see oht on olemas), kuid et seisma jääda, peab pidurdama järsult. samas jalakäija oma käiku ei aeglusta ning astub julgelt sõiduteele.
1) kuidas käituksid sina autojuhina antud olukorras? |
mina arvan, et vist pidurdaksin. samas kui suudaksin hinnata, et jõuan enne ja vastutulevaid autosid ei ole, siis tõmbaks natuke kõrvale ja lisaks Gaasi.
Tsiteerin:: | 2) kellel on sellises olukorras õigus? st kumb sinu meelest jääks süüdi, kui toimuks kokkupõrge? |
kellel on õigus, on raske öelda, aga süüdi jääb kindlasti autojuht. samas natuke ebaõiglane, kuna ülekäigurada ei garanteeri jalakäijale ohutust ning ta on ikkagi kohustatud seal vaatama, et tee ületamine on ohutu. |
|
Tagasi üles |
|
 |
HotPapa banned

Liitunud: 25 Veeb 2003 Postitusi: 229 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Reede Apr 30, 2004 19:22 Teema: Re: mahvia
|
|
|
pansomon kirjutas: |
okei, selline hüpoteetiline situatsioon: ülekäigurada. inimene ning auto lähenevad üksteiste teede ristumiskohale. autojuht on juba ülekäigurajale piisavalt lähedal, et pisut kaasi lisades ei tohiks jalakäijaga kokku põrgata (kuid see oht on olemas), kuid et seisma jääda, peab pidurdama järsult. samas jalakäija oma käiku ei aeglusta ning astub julgelt sõiduteele.
1) kuidas käituksid sina autojuhina antud olukorras?
2) kellel on sellises olukorras õigus? st kumb sinu meelest jääks süüdi, kui toimuks kokkupõrge?
|
Peatumine on sellises olukorras kohustuslik.Ja kui ei peatu ja alla ajad siis oled igatipidi süüdi...
Kui maffiast tahad rääkida siis priva mulle... |
|
Tagasi üles |
|
 |
Tuletegija Püromaan

Liitunud: 28 Dets 2003 Postitusi: 238 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Reede Apr 30, 2004 20:07 Teema:
|
|
|
Sõltub olukorrast, kui tagant midagi selga tulemas ei ole si litsun pidurit, kui on siis lisan gaasi ja üritan võtta trajektoori jalakäijjast nii mööda kui võimalik antud olukorras. Samas olgu jalakäijjal ka silmad peas. _________________ Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God |
|
Tagasi üles |
|
 |
HotPapa banned

Liitunud: 25 Veeb 2003 Postitusi: 229 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Reede Apr 30, 2004 20:12 Teema:
|
|
|
Noh tegelikut sa võid pidurit ka litsuda kui su taga keegi on...kuna see kes taha sulle lendab on süüdi, et ta vahemaad ei jälgind...tavaliselt kui sõidad linnas 50 km/h kiirusega peab vahemaa olema 25 m...aga kes sellest ikka kinni peab hea kui 5 meetritki on  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Tuletegija Püromaan

Liitunud: 28 Dets 2003 Postitusi: 238 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Laup Mai 01, 2004 01:36 Teema:
|
|
|
mis teha kui autost kahju on natuke _________________ Due to the current financial crisis facing the world at the moment, the light at the end of the tunnel will be switched off to save on electricity costs, until further notice.
Sincerely,
God |
|
Tagasi üles |
|
 |
ruri hammustab rrrRRRRRrr

Liitunud: 1 Veeb 2003 Postitusi: 1645 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Laup Mai 01, 2004 02:09 Teema: Re: mahvia
|
|
|
pansomon kirjutas: | ... kuid et seisma jääda, peab pidurdama järsult. samas jalakäija oma käiku ei aeglusta ning astub julgelt sõiduteele.
...
2) kellel on sellises olukorras õigus? st kumb sinu meelest jääks süüdi, kui toimuks kokkupõrge? |
tuli veel meelde, et asi oleneb ka ilmastikuoludest. kui ikka tee on mingil põhjusel tavalisest libedam ja isegi järsust pidurdusest ei aita, et enne jalakäijat seisma jääda, siis jääb jalakäija süüdi, kuna astus "silmad kinni" sõiduteele.
kui ikka ei täpsusta olukorda, siis ei ole ka ühest vastust... |
|
Tagasi üles |
|
 |
pansomon
Liitunud: 26 Veeb 2003 Postitusi: 468 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Esm Mai 03, 2004 10:37 Teema: Re: mahvia
|
|
|
HotPapa kirjutas: | pansomon kirjutas: |
1) kuidas käituksid sina autojuhina antud olukorras?
|
Peatumine on sellises olukorras kohustuslik.Ja kui ei peatu ja alla ajad siis oled igatipidi süüdi...
|
seda küll, kohustuslik on peatumine küll. sellepärast küsisingi - kuidas käituksid _sina_?  |
|
Tagasi üles |
|
 |
pansomon
Liitunud: 26 Veeb 2003 Postitusi: 468 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Esm Mai 03, 2004 10:39 Teema: Re: mahvia
|
|
|
ruri kirjutas: |
tuli veel meelde, et asi oleneb ka ilmastikuoludest. kui ikka tee on mingil põhjusel tavalisest libedam ja isegi järsust pidurdusest ei aita, et enne jalakäijat seisma jääda, siis jääb jalakäija süüdi, kuna astus "silmad kinni" sõiduteele.
kui ikka ei täpsusta olukorda, siis ei ole ka ühest vastust... |
ma väga kahtlen, et jalakäija siis süüdi jääb, kuna minu meelest on LE-s üsna selgelt kirjas, et juht peab valima ilmastikuoludele vastava sõidukiiruse.
ütleme nii, et jumala silmis jääks kindlasti jalakäija süüdi, kuid seaduse silmis vast ikka autojuht? |
|
Tagasi üles |
|
 |
HotPapa banned

Liitunud: 25 Veeb 2003 Postitusi: 229 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm Mai 03, 2004 15:11 Teema: Re: mahvia
|
|
|
pansomon kirjutas: | HotPapa kirjutas: | pansomon kirjutas: |
1) kuidas käituksid sina autojuhina antud olukorras?
|
Peatumine on sellises olukorras kohustuslik.Ja kui ei peatu ja alla ajad siis oled igatipidi süüdi...
|
seda küll, kohustuslik on peatumine küll. sellepärast küsisingi - kuidas käituksid _sina_?  |
Nii käituksingi...Ega mul pole kuskile kiiret, et ei saa korraks pidama.Ega ise olen kah olnud päris pikka aega jalak. ja tean mis tunne on kui keegi ei lase üle TÄHISTATUD ülekäigurada  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Chobits

Liitunud: 18 Jan 2004 Postitusi: 93 Asukoht: kaugustes
|
Postitatud: Esm Mai 03, 2004 19:27 Teema: Re: mahvia
|
|
|
pansomon kirjutas: | ütleme nii, et jumala silmis jääks kindlasti jalakäija süüdi, kuid seaduse silmis vast ikka autojuht? |
Vaevalt, et jalakäija kellest auto on üle sõitnud, Jumala silmis süüdi on! Eriti veel siis kui õigest kohast on üle mindud  |
|
Tagasi üles |
|
 |
ruri hammustab rrrRRRRRrr

Liitunud: 1 Veeb 2003 Postitusi: 1645 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Esm Mai 03, 2004 20:35 Teema: Re: mahvia
|
|
|
pansomon kirjutas: | ma väga kahtlen, et jalakäija siis süüdi jääb, kuna minu meelest on LE-s üsna selgelt kirjas, et juht peab valima ilmastikuoludele vastava sõidukiiruse. |
peab küll, aga ka talvel on 50km/h vägagi sobiv sõidukiirus linnas, sest ei saa ju sõita selle kiiruse ja arvestusega, et keegi sulle järsku tee peale ette sajab. siis sõidaksid ka tallinnast tartusse kogu tee mingi 30km/h ja ise kogu aeg ärevil ja pinges, et millal nüüd keegi tee peale hüppab.
aga asjast. su jutt on liiga üldine, et ühest otsust teha, sest üks arvestatav asjaolu on ka nähtavus. samuti pole ka täpsustatud, et kas juht nägi juba kaugemalt jalakäijat või mitte. muidugi on autojuhil suuremad kohustused, kuna tema saab autos vähem kannatada (muidugi va juhul, kui ta kõrvale ja vastu posti/maja/jne ei pööra), aga ka jalakäija peab ikkagi veenduma tee ületamise ohutuses (loe punkti 31), nii et tingimustest olenevalt on võimalik jalakäijal süüdi jääda ülekäigurada ületades, sest see ei garanteeri tema ohutust. |
|
Tagasi üles |
|
 |
kaptengalaktlan räägib nagu muusika

Liitunud: 16 Jan 2004 Postitusi: 312 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Esm Mai 03, 2004 22:13 Teema:
|
|
|
Jah, see on õige, et peab veenduma, kas autol on aega pidurdamiseks, kuid nii võibki tee servale veenduma jääda. Pealegi ei oskaks arvatavasti autosõiduga mitte kursis olev jalakäija hinnata teeolusid ning auto pidurdusteekonda piisavalt õigesti.
Samas on eeskirjas sees, et auto peab peatuma ka ülekäiguraja ääres ootava jalakäija üle laskmiseks:
§ 46. Lähenedes reguleerimata ülekäigurajale, peab juht vähendama kiirust või peatuma, et anda teed ülekäigurajal teed ületavale või ülekäigurajal teeületamisvõimalust ootavale jalakäijale.
Kui aga ei peatu, kas see on siis eeskirjade rikkumine? Siis rikutakse mu nina all päevas sadu kordi eeskirja?
Niisiis, ühest küljest peab auto peatuma, teisest küljest peab jalakäija veenduma, et auto on võimeline peatuma. See sisaldab vist kerget rekursiooni, aga paistab, et õigus näikse jääma siiski jalakäija poolele sellises situatsioonis.
Päris palju oleneb ka kohalikust liikluskultuurist. Helsingis näiteks jäi selline mulje, et kui sa vähegi vöötraja lähedale sattusid, jäid autod seisma ja siis mõnikord läksid isegi kohmetunult niisama üle tee, kui autod juba peatusid, kuigi tegelikult polnud vajagi minna. Itaalias olid reeglid väga vabalt tõlgendatavad liiklejate jaoks, kuid tähtis oli, et sul tekiks juhiga silmside, siis ta lasi su üle. Kuskil riigis (täpselt hetkel ei mäleta, kus see oli, aga ka kuskil lõuna pool Euroopas vist) tuli tee ületamiseks käega teha selline zhest, nagu peataksid korda rikkunud auto või suunaksid teda mujale - siis auto peatus ja said teed ületada.
Eestis töötab lakkamatu autovoori puhul kahjuks just lihtsalt teele astumine, sest juhi silma vaatamine ega viipamine ei kipu eriti töötama - vähemalt pole mei lsellist kommet. Võibolla peaks rohkem proovima. _________________ />_<\ |
|
Tagasi üles |
|
 |
HotPapa banned

Liitunud: 25 Veeb 2003 Postitusi: 229 Asukoht: Tartu
|
Postitatud: Esm Mai 03, 2004 22:48 Teema:
|
|
|
kaptengalaktlan kirjutas: |
§ 46. Lähenedes reguleerimata ülekäigurajale, peab juht vähendama kiirust või peatuma, et anda teed ülekäigurajal teed ületavale või ülekäigurajal teeületamisvõimalust ootavale jalakäijale.
Kui aga ei peatu, kas see on siis eeskirjade rikkumine? Siis rikutakse mu nina all päevas sadu kordi eeskirja?
Niisiis, ühest küljest peab auto peatuma, teisest küljest peab jalakäija veenduma, et auto on võimeline peatuma. See sisaldab vist kerget rekursiooni, aga paistab, et õigus näikse jääma siiski jalakäija poolele sellises situatsioonis. |
Asi ongi selles, et jalakäijal pole ju muud kohta kust ta saaks teed ületada ja meie kui autojuhid, kes sõidutavad end kuhu tahavad peaksime ikka teed andama.Ja kui me teda reguleerimata ülekäiguraja tsoonis alla ajame siis on see meie süü.
kaptengalaktlan kirjutas: |
Päris palju oleneb ka kohalikust liikluskultuurist. Helsingis näiteks jäi selline mulje, et kui sa vähegi vöötraja lähedale sattusid, jäid autod seisma ja siis mõnikord läksid isegi kohmetunult niisama üle tee, kui autod juba peatusid, kuigi tegelikult polnud vajagi minna. Itaalias olid reeglid väga vabalt tõlgendatavad liiklejate jaoks, kuid tähtis oli, et sul tekiks juhiga silmside, siis ta lasi su üle. Kuskil riigis (täpselt hetkel ei mäleta, kus see oli, aga ka kuskil lõuna pool Euroopas vist) tuli tee ületamiseks käega teha selline zhest, nagu peataksid korda rikkunud auto või suunaksid teda mujale - siis auto peatus ja said teed ületada.
Eestis töötab lakkamatu autovoori puhul kahjuks just lihtsalt teele astumine, sest juhi silma vaatamine ega viipamine ei kipu eriti töötama - vähemalt pole mei lsellist kommet. Võibolla peaks rohkem proovima. |
Kusjuures Eestis,vähemat Tartus, hakkab asi paremuse poole minema, kuna autokoolis rõhutatakse seda piisavalt ja tehtakse asi väga arusaadavaks.Muidugi need vanapappid, kes oma lubade saamiseks pidi sõitma lennuväljal 100 m ei tea sellistest eeskirjadest midagi. |
|
Tagasi üles |
|
 |
pansomon
Liitunud: 26 Veeb 2003 Postitusi: 468 Asukoht: Tallinn
|
Postitatud: Teis Mai 04, 2004 18:47 Teema: Re: mahvia
|
|
|
HotPapa kirjutas: |
Nii käituksingi...Ega mul pole kuskile kiiret, et ei saa korraks pidama.Ega ise olen kah olnud päris pikka aega jalak. ja tean mis tunne on kui keegi ei lase üle TÄHISTATUD ülekäigurada  |
see on tore. siis tundub, et sinu näol õnneks siiski päris paadunud liiklushuligaaniga tegu ei ole.
ruri jutule ei oska midagi vastu öelda, jutt täitsa õige, samuti on õige tähelepanek, et siin on taas kord tegu ühe paraja vastuolulisusega meie seadustekogus...
ning kui inimene astub sõiduteele selle eesmärgiga, et auto tast üle sõidaks ja ta siis selle järel saaks kindlustuselt paraja papi välja pressida, siis jääb see jalakäija kindlasti jumala silmis süüdi isegi kui ta seaduse silmis süüdi ei jää  |
|
Tagasi üles |
|
 |
Kran

Liitunud: 31 Juul 2004 Postitusi: 50 Asukoht: In my own twisted world.
|
Postitatud: Teis Aug 10, 2004 23:05 Teema:
|
|
|
Eestis pole maffiat?
Õiget maffiat pole aga gängid on. Suured isegi. See võib olla sama või veel ohtlikum.
Mida oodata meie valitsuselt ja seaduskaitsjatelt  |
|
Tagasi üles |
|
 |
|
|
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid Sa ei saa vastata siinsetele teemadele Sa ei saa muuta oma postitusi Sa ei saa kustutada oma postitusi Sa ei saa hääletada küsitlustes
|
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group Tõlkinud:
|
| |