OtsiOtsi   Liikmete nimekiriLiikmete nimekiri   KasutajagrupidKasutajagrupid   RegistreeriRegistreeri 
 ProfiilProfiil   Privaatsõnumite lugemiseks logi sisse   Logi sisseLogi sisse 

2014 Kevadel välja tulevad animed
Mine lehele Eelmine  1, 2
 
Uus teema   Vasta teemale    baka.ee foorum / -> anime
Vaata eelmist teemat :: Vaata järgmist teemat  
Autor Teade
erick
küps PSP-d plõgistav noormees


Liitunud: 29 Märts 2004
Postitusi: 934
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Teis Mai 20, 2014 15:42    Teema: Vasta viitega

Hah, vaatasin just, et manga autor on Tsutomu Nihei, kelle sulest pärineb ka Blame!, mis oli esimene manga, mida ma üldse lugesin, kohe kümpi :)

Ühesõnaga, edasisi küsimusi pole, tsekin biiti.
_________________
--taevas linna kohal oli läbikõrvetatud vooluringi värvi--
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Sato-chan



Liitunud: 7 Jan 2004
Postitusi: 836
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Mai 20, 2014 17:26    Teema: Vasta viitega

Hetkeseisuga olen 5 osa Sidonia no Kishi't näinud.
Kuradi hea on. =D Animatsiooniga tuleb natuke ära harjuda, aga muidu super.
Aga jah, pole tõesti ime, kui autoriks Nihei. ♥
_________________


Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Saada e-mail
cenorig



Liitunud: 14 Sept 2006
Postitusi: 1695

PostitusPostitatud: Kolm Mai 21, 2014 13:19    Teema: Vasta viitega

Mul oli vahepeal igav ja viskasin mõnele halvemale sarjale pilgu peale. Eelmise aasta hooaegade laiaulatuslikke uuringuid ma tegema ei hakka. Mõned hoiatused siitpoolt ekraani:

Selector Infected WIXOSS – uue kaardimängu reklaam. WIXOSS (häälda: wicross??) on koolitüdrukute seas populaarne kaardimäng, hetkel küll vaid animes, aga produtsentide lootustes varsti ka reaalselt. Mängul on ka varjatud ja müstiline külg - teadmata alustel väljavalitud plikad saavad „selektoriteks“, leides kaardi, milles elutseb väike kuid igati suhtlusaldis haldjalaadne olevus. Nood plikad peavad üksteise vastu jõudu katsuma, et Highlanderi kombel jääks alles vaid üks, kelle salajane südamesoov saab siis täidetud.
Nagu TCG-l baseeruvates animedes tavaks, on sellise mängu peamised võlud – strateegia, taktika, ülekavaldamine – nullitud. Mängijad karjuvad midagi ja nende haldjas teeb midagi, aga mängu ülesehitust vaatajaile ei tutvustata, isegi mitte minimaalsel rünnaku- ja kaitsepunktide tasemel nagu Yu-Gi-Ohs. Pole tähtis - kui mängu ostavad, küll saavad teada.
Üldiselt siis jama, aga võib osutuda vaadatavaks, kuigi ma ise seda kontrollima ei hakka. Stsenarist, kurikuulus Mari Okada (Anohana, Nagi no Asukara), hoolitseb selle eest, et draama oleks tasemel, ning Takuya Sato re¾issööritöö (Steins;Gate’i; NieA 7) pole ka kurta. Sitast saab natuke saia ka. 3/5

Blade & Soul – Korea MMO reklaam. Mõõga-maagia kastmes tüüpiline Gonzo lurr. Esimene osa polnud just halb, aga sü¾ee tuttavlik ja tavapärane. Animatsioon oli kohati okei, samas esimese osa kohta seda eeldakski ja tase ilmselt langeb. Nagu WIXOSSis, on siingi tugevalt tunda mingi eriti sünge element, tunnetatav paletist, tegelaste suhtlusest ja misanstseeni ülesehitusest, selline element, mis teismelisi teleka ette naelutab, ja mis salata, mindki petlikult paeluda suudab. Ehk kui kõik nii tõsised on ja kui lugu nii sünge on, siis ehk on seal peidus mingid sügavamad mõtted. Kust selline mõtteviis tuleb? Arutlusi tulevikuks. 2/5

Kenzen Robo Daimidaler – labase huumori ja ecchi overload traditsioonilise mecha-loo kondikaval. Huumor on alati maitse asi, aga isegi minusuguse omnivoori jaoks olid need naljad piinavalt vaimuvaesed ja koomikavabad. Kui sarja koduleht meeldib, vast meeldib sari ka. 1/5

Akuma no Riddle – Palgamõrvarite kool. Kolmteist õpilast. Kaksteist tapjat. Üks sihtmärk. Ei mingit pinget, kuigi mõningane lesbierootiline pinge on ju ka pinge tegelikult. Ja kõik tegelaskujud on kõndivad kli¹eed. 1/5

Seikoku no Dragonar – Kool, aga sedakorda segasooline, kus õpitakse draakonitega lendama. Need draakonid on ühed koledamad, mida disainida võimalik – midagi hobuse ja buldogi vahepealset. See probleem saab õnneks lahenduse, kui peategelase draakon osa lõpuks tüdrukuks muutub! Fakk küll kui igav. 1/5

Abarenbou Rikishi! Matsutarou – lugu kuidas lihtsameelsest kuid mäemõõtu mehest sumotori saab. Seitsmekümnendate mangat meenutav lihtne tegelasdisain, eriti aga sarja OP on üpriski sümpaatsed. Lausa imelik, kuidas peategelane suudab olla nii antipaatne kui võimalik. Rumal, laisk, ükskõikne, omakeste vastu hoolimatu ja teiste vastu petlik – omamata ühtegi positiivset omadust, tapab ta igasuguse huvi sarja vastu. Võib-olla on see tema ümbersünni lugu, aga mina üle ühe episoodi ei kannatanud. 1/5

Dragonball KAI – DBZ Buu saaga on saanud digitaalse ümbertöötluse koos filleri vähendamise ja uue heliribaga, samuti nagu varasemad DBZ osad paar aastat tagasi. Ma polegi seda sarja sinnamaani vaadanud, praegu hakkasin pihta ja mis ma oskan öelda --- ja mida üldse veel DB kohta öelda? Tegu klassikaga, millel mingi spetsiifiline võlu on küll olemas, kuid rohkem on ta nagu Hokuto no Ken, kus mitmesaja osa jooksul korduvad loo elemendid ja episoodide ülesehitus naeruväärsel kombel, kus kõik on labaselt ettenähtav. Iga teine sari lendaks prügikasti, miks just need sarjad mitusada osa vaatamist kannatavad, ei tea.

No Game No Life – Hikikomoridest õde-venda satuvad maagilisse teismaailma, kus kõik konfliktid lahendatakse „mängude“ abil. Välismaal ja shadowmani tabeli andmetel Eestiski on selle sarja vastuvõtt pigem positiivne. Mina seda positiivsust absoluutselt ei mõista. Kas mõnusalt soojad värvid, hea tegelasdisain ja kohati okei animatsioon, mida kõike ma möönan, on tõesti piisavad, et muljet animest üle keskpärase tõsta? Ehk võtsin ma liiga tõsiselt esimesi minuteid, kus peategelased MMOs kahekesi nelja tegelast mängides terve gildijagu eliitmängijaid maha lõid. Mõistetav ju, et pärast seda on igasugune edasivaatamine puhas piin. Edasi läheb sama rada. Tüüpiline näide loost, kus tegelased on geeniused või erakordsete võimetega seetõttu, et meile seda öeldakse, mitte sellepärast, et meile nende geniaalsust näidatakse ja tunnetada lastakse. 1/5


Gokukoku no Brynhildr – On nukker lugu, kui parim sari selles valimis on Elfen Liedi autorilt. Elfen Liedi tobedad sü¾eepöörded, ülepingutatud süngus ja dramaatilisus on vanad tuttavad, keda selleski sarjas kohata võib. Fanservice’it on kahjuks vähe, kõik on siiani väga viisakalt riides olnud, ning ka vere ja eemalduvate jäsemetega hoitakse tagasi. Seega Elfen Lied veega lahjendatult. Eriti meeldis mulle see, kuidas peaaegu täielikult halvatud tüdruk kompuutri abil trükkides suudab ikka mingeid tsunderehäälitsusi tekitada. Loll sari vist, aga ma olen kaks osa juba vaadanud ja võib-olla vaatan rohkemgi. 3/5

Sellised toredad sarjad nagu Sidonia no Kishi, JoJo ja Yuasa Ping-Pong jätsin suve tarbeks. Loodan neist midagi oluliselt paremat.
_________________
xyz
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
erik_schults



Liitunud: 22 Aug 2007
Postitusi: 1070

PostitusPostitatud: Kolm Mai 21, 2014 15:47    Teema: Vasta viitega

cenorig kirjutas:

No Game No Life – Hikikomoridest õde-venda satuvad maagilisse teismaailma, kus kõik konfliktid lahendatakse „mängude“ abil. Välismaal ja shadowmani tabeli andmetel Eestiski on selle sarja vastuvõtt pigem positiivne. Mina seda positiivsust absoluutselt ei mõista. Kas mõnusalt soojad värvid, hea tegelasdisain ja kohati okei animatsioon, mida kõike ma möönan, on tõesti piisavad, et muljet animest üle keskpärase tõsta? Ehk võtsin ma liiga tõsiselt esimesi minuteid, kus peategelased MMOs kahekesi nelja tegelast mängides terve gildijagu eliitmängijaid maha lõid. Mõistetav ju, et pärast seda on igasugune edasivaatamine puhas piin. Edasi läheb sama rada. Tüüpiline näide loost, kus tegelased on geeniused või erakordsete võimetega seetõttu, et meile seda öeldakse, mitte sellepärast, et meile nende geniaalsust näidatakse ja tunnetada lastakse. 1/5


Lisaks sinu mainitud headele külgedele on ka selle "over-the-topness" ja setting tugevuseks. Need mõttemängud pole just kõige paremini tehtud (Aga samas see pole kõige halvemini ka tehtud.). Näiteks mulle meeldis see sõnademäng Flügeliga, mida ma soovitan sul vaadata. See sisaldas suht kõike mis mul selle anime juures meeldis (Välja arvatud see fanservice D: )
Üldiselt ma loen selle light-novelit ning seal puudub selline visuaalne fanservice (Sest see tõesti ei meeldi mulle eriti.)
_________________

Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
erick
küps PSP-d plõgistav noormees


Liitunud: 29 Märts 2004
Postitusi: 934
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Kolm Mai 21, 2014 16:27    Teema: Vasta viitega

cenorig kirjutas:
Sellised toredad sarjad nagu Sidonia no Kishi, JoJo ja Yuasa Ping-Pong jätsin suve tarbeks. Loodan neist midagi oluliselt paremat.


Ping-Pongi juba vaatan, see on päris vahva :)
_________________
--taevas linna kohal oli läbikõrvetatud vooluringi värvi--
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
cenorig



Liitunud: 14 Sept 2006
Postitusi: 1695

PostitusPostitatud: Nelj Mai 22, 2014 11:09    Teema: Vasta viitega

erik_schults kirjutas:
Näiteks mulle meeldis see sõnademäng Flügeliga, mida ma soovitan sul vaadata. See sisaldas suht kõike mis mul selle anime juures meeldis (Välja arvatud see fanservice D: )

Vaatasin ja mullegi meeldis see osa (ep 6), fanservice kaasaarvatud. Pisut loll oli, aga sellist mõnusat üle-võlli-viisi nagu sa mainisid. Ehk siis sari ei võta ennast eriti tõsiselt ja see on tore. Ma küll vaatama ei hakka, aga mulje jäi parem kui esimese osa põhjal.
_________________
xyz
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
erik_schults



Liitunud: 22 Aug 2007
Postitusi: 1070

PostitusPostitatud: Reede Mai 23, 2014 15:55    Teema: Vasta viitega

Heitsin pilgu peale Sidonia No Kishile ja vaatasin 2 episoodi ära ning ei ole aru saanud, mis sellest niivõrd head on? Või see on lihtsalt hea arvestades teisi välja tulnud animesi?
Kohe alguses oli tunne, et tegelased ei ole elus, nende näod olid kõik kriitvalged ja näol olevad varjud olid ka täiesti mustad, jättes mulje, et tegemist pole just inimestega. Kogu teisel episoodil käiv trauma tundus natuke liialdatud arvestades, et ta ei näinud ega kuulnud seda, kuidas see tüdruk surma sai ja ta isegi ei tundnud teda õieti.. Ning mul oli tunne, et story progression ja seletus täiesti puudus esimeses kahes episoodis täiesti, miks lõpetati selle "kõva" sort 17 mecha tegemine ja miks ei lupatud kellelgi rääkida ega levitada informatsiooni vaenlaste kohta? See oli minu jaoks absoluutselt idiootne, sest kuidas saab inimene loota koletisega hakkama saada kui tal vajalik informatsioon puudub?

Ausalt öeldes selle stiil ja storytelling lihtsalt ei meeldinud ja ma vist droppin sellegi.
_________________

Anime-Planet.com - anime | manga | reviews


Viimati muutis seda erik_schults (Esm Mai 26, 2014 10:52). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Ummi
lovely berry


Liitunud: 8 Apr 2006
Postitusi: 3500
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Mai 26, 2014 09:45    Teema: Vasta viitega

Ma vaatasin Chaika-animet. Alguses tundus suht generic fantasy, kus tüüp käib ringi ja korjab naisi reisile kaasa. Umbes nii ongi. Powertrippimist on ka. Kohe tuleb võrdluseks pähe Sword Art Online (nagu iga animega). Aga Chaika-animel on Chaika-tüdruk, kes on lahe sest ta ei oska täislauseid moodustada. Ja kaklused on ilusad ja varieeruvad. Sobib iganädalaseks vaatamiseks, kõlbab ka mitu osa järjest vaadata.
_________________
baka pole surnud, me postitame siia peaaegu iga kuu


Viimati muutis seda Ummi (Esm Mai 26, 2014 22:00). Kokku muudetud 1 kord
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
erick
küps PSP-d plõgistav noormees


Liitunud: 29 Märts 2004
Postitusi: 934
Asukoht: Tartu

PostitusPostitatud: Esm Mai 26, 2014 14:17    Teema: Vasta viitega

Ma olen juba nii vana, et tavaliselt ei viitsi selliseid asju teha, aga kuna just sai vaadatud 4 episoodi seda sarja, siis mõned kommentaarid:

erik_schults kirjutas:
Heitsin pilgu peale Sidonia No Kishile ja vaatasin 2 episoodi ära ning ei ole aru saanud, mis sellest niivõrd head on? Või see on lihtsalt hea arvestades teisi välja tulnud animesi?
Kohe alguses oli tunne, et tegelased ei ole elus, nende näod olid kõik kriitvalged ja näol olevad varjud olid ka täiesti mustad, jättes mulje, et tegemist pole just inimestega.


Tegemist on Cel-shaded animatsiooniga. Sarnase stiiliga on hulk arvutimänge (nt Borderlands 1&2 uuematest) ja animetest näiteks Appleseed filmid.

erik_schults kirjutas:
Kogu teisel episoodil käiv trauma tundus natuke liialdatud arvestades, et ta ei näinud ega kuulnud seda, kuidas see tüdruk surma sai ja ta isegi ei tundnud teda õieti..


Tavaline post-traumatic stress syndrome. Kui ise kunagi esimest korda lahingusse peaksid sattuma, koged ka seda. Suht realistlik, et nad näitasid seda isegi - enamuses animetes tuleb mingi 14 aastane läbi verise lahingu ja naeratab vapralt, otsides juba järgmiste pahalaste kõrisid, mida läbi lõigata...

erik_schults kirjutas:
Ning mul oli tunne, et story progression ja seletus täiesti puudus esimeses kahes episoodis täiesti, miks lõpetati selle "kõva" sort 17 mecha tegemine ja miks ei lupatud kellelgi rääkida ega levitada informatsiooni vaenlaste kohta? See oli minu jaoks absoluutselt idiootne, sest kuidas saab inimene loota koletisega hakkama saada kui tal vajalik informatsioon puudub?


1. Õige, lugu oli esimesed 2 episoodi tõesti väga hüplik. Oleks tahtnud pikemat taustalugu-proloogi näha. Aga hiljem, kui sündmused juba õige hoo sisse saavad, see enam ei häiri.

2. Kuna vana mecha asendati uuemaga, mis on rohkem automatiseeritud, muutes juhtimise ja treeningu hõlpsamaks.

3. Piiratud ulatusega infosulg on tavaline vahend paanika vältimiseks, kuni juhid infot analüüsivad reaalse ohu määramiseks.

erik_schults kirjutas:
Ausalt öeldes selle stiil ja storytelling lihtsalt ei meeldinud ja ma vist droppin sellegi.


T_T

Mu isiklik arvamus on soodne peale 4 episoodi. Lugu haarab endasse, lisaks elemente Ender's Game'ist ja Macrossist, mis mulle mõlemad meeldivad.
_________________
--taevas linna kohal oli läbikõrvetatud vooluringi värvi--
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
Ummi
lovely berry


Liitunud: 8 Apr 2006
Postitusi: 3500
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Mai 26, 2014 21:58    Teema: Vasta viitega

Ma vaatasin ka nüüd Sidonia-anime mõned osad ära. Animatsioonist nii palju, et üllatavalt kaunis on. Ilmselt aitab siin kaasa matt värviskeem ning ülihea disain. Lugu on inimkonna killukesest, kes pärast Maa hävimist 600 aastat tagasi on asteroidile ehitatud kosmoselaevaga trippima läinud. Draama on minusugusele leigelt kogenud mechavaatajale ettenähtav ja nõrk, kuid selle teeb tasa sarja toon, mis tõesti viis mind tühja ja halastamatusse kosmosesse.
_________________
baka pole surnud, me postitame siia peaaegu iga kuu
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
erik_schults



Liitunud: 22 Aug 2007
Postitusi: 1070

PostitusPostitatud: Esm Mai 26, 2014 23:06    Teema: Vasta viitega

Noh vahepeal võiks väikese diskussiooni ka alustada? :)
Spoiler:

erick kirjutas:

Tegemist on Cel-shaded animatsiooniga. Sarnase stiiliga on hulk arvutimänge (nt Borderlands 1&2 uuematest) ja animetest näiteks Appleseed filmid.

Sellest saan ma aru, et nad kasutasid teatud stiili. Küsimus on selles, kas see on hästi tehtud? Mina küll panin tähele ikka hulganisti hetki, kus nende rääkimiste ja näo varjudega oldi täiesti mööda pandud.
erick kirjutas:

Tavaline post-traumatic stress syndrome. Kui ise kunagi esimest korda lahingusse peaksid sattuma, koged ka seda. Suht realistlik, et nad näitasid seda isegi - enamuses animetes tuleb mingi 14 aastane läbi verise lahingu ja naeratab vapralt, otsides juba järgmiste pahalaste kõrisid, mida läbi lõigata...

Ei noh sellest ma saan aru. Jah seda sorti asi on olemas ning see pole midagi uut sõjaväljas. Minu point oli lihtsalt see, et fookus oli liialt palju sellel, et kes see inimene õieti oli kes suri, sest peategelane (+ Meie.) õieti ei tundnud seda tüdrukut üldse. Oli mingi 5-10 sekundit ekraanil ja see oli ka kõik.
erick kirjutas:

3. Piiratud ulatusega infosulg on tavaline vahend paanika vältimiseks, kuni juhid infot analüüsivad reaalse ohu määramiseks.

Paanika maandamiseks jah. Aga asi ongi just selles kas seda tuleks peita JUHTIDE eest kes peavad kiiresti reageerima ohu vastu kui see koletis oleks välja ilmunud nende eest? Kui neil ei ole infot siis see on lihtsalt nagu inimeste surma saatmine. Kas neil on võimalik kiiresti maha rahuneda, adapteerida koletiste manöövritele ja mitte hulluks minna kui koletised võtavad nende tuttavate välimuse? See tundub täiesti idiootne endale, sest see on igati vajalik teadmine ning see on ka äärekiviks nende koletiste vastu võitlemise taktikate jaoks.

P.S: Automatiseeritud mechadel võiks olla ka option, et see automatiseering maha võtta? Ning see annaks ka põhjust osavamatel pilootidel enda kätt selleta proovida ja tuua välja selle uuema mecha tugevused (Sest uuematel mechadel peaksid olema ju kõrgemad specid või midagi?)


Edit: Spoilerdasin natuke liialt palju siin ringi.
_________________

Anime-Planet.com - anime | manga | reviews


Viimati muutis seda erik_schults (Teis Mai 27, 2014 00:36). Kokku muudetud 3 korda
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Ummi
lovely berry


Liitunud: 8 Apr 2006
Postitusi: 3500
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Esm Mai 26, 2014 23:55    Teema: Vasta viitega

Panen enda Sidonia-anime tuuleveskijutu spoileri tagidesse.
Spoiler:


erik_schults kirjutas:

Sellest saan ma aru, et nad kasutasid teatud stiili. Küsimus on selles, kas see on hästi tehtud?

jep
erik_schults kirjutas:

[suri tüdruk] Oli mingi 5-10 sekundit ekraanil ja see oli ka kõik.

Olen nõus, et surnud kamraadiga ei tekkinud mingit emotsionaalset sidet. Aga see on hea trikk, et tutvustada peategelasele ja vaatajale kui karmis maailmas ta elab. Kui oled näiteks GoT/SoF&I-iga tuttav, siis seal on hulganisti suremiseks loodud tegelasi, kelle eesmärk on tutvustada midagi suuremat ja tähtsamat.
erik_schults kirjutas:

[infosulg on loll]

Pilootidele õpetatakse meetodeid, kuidas tulnukaid 100 aasta eest tapeti, ning lahingutreeningud käivad simulatsioonides. Mida neile veel õpetada? Loomulikult patriotismi ning sõnakuulekust.

erik_schults kirjutas:
[Automatiseeritud mechad]

Ma arvan, et selle teema juures on juba eeldus, et vanem mecha on tugevam, vale. Sarja järgi uued mudelid on ehitatud uue inseneri poolt, mistõttu nende fundamentaalne ehitus on mõneti erinev.

Veel seletati, küll veidi teistpidi, et osaline automatiseeritus ei langeta tipppilootide taset, vaid tõstab keskmise piloodi võimekust. See tähendab, et vanad mudelid olenesid suuresti piloodi oskustest - suurte üksuste puhul halb omadus. Peategelane, kes elas tükk tükk aega ainult oma vanaisa ja simulaatoriga, oskab aga vanu mudeleid väga hästi juhtida.

Minu arvamus on aga, et suur osa sellest süsteemist on ehitatud selleks, et peategelane ägedam oleks. See ei tööta väga hästi. Üldse, selle anime lugu mulle väga ei meeldi. Aga ta kannatab jälgida küll, ning kuna nii helipilt kui pilt on atmosfäärsed, siis on tegelikult hea meel seda vaadata.


_________________
baka pole surnud, me postitame siia peaaegu iga kuu
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
erik_schults



Liitunud: 22 Aug 2007
Postitusi: 1070

PostitusPostitatud: Teis Mai 27, 2014 09:21    Teema: Vasta viitega

Spoilerid jätkavad.
Spoiler:


Ummi kirjutas:

Olen nõus, et surnud kamraadiga ei tekkinud mingit emotsionaalset sidet. Aga see on hea trikk, et tutvustada peategelasele ja vaatajale kui karmis maailmas ta elab. Kui oled näiteks GoT/SoF&I-iga tuttav, siis seal on hulganisti suremiseks loodud tegelasi, kelle eesmärk on tutvustada midagi suuremat ja tähtsamat.

Aga samas "Muv-luv Alternativis" ei ole eriti suremiseks loodud tegelasi üldse ja sealne lahend on uskumatu. Siin sa oled rõõmus selle üle, et fookus oli selle peal, et üks tundmatu tegelane sai surma ja põhjustas peategelasele trauma terveks episoodiks? Igatahes tundmatu inimese surma saamina silme ees on igati OK, aga selle PTSD tekitamine oli lihtsalt ebareaalne.

Ummi kirjutas:

Pilootidele õpetatakse meetodeid, kuidas tulnukaid 100 aasta eest tapeti, ning lahingutreeningud käivad simulatsioonides. Mida neile veel õpetada? Loomulikult patriotismi ning sõnakuulekust.

100 aastat vana taktika? Kuidas see peaks aitama kui nad ei tea kuidas need koletised isegi välja näevad, või mida nad suudavad teha? Sest inimestel polnud ju aimugi mis juhtus. Järsku näha kuidas koletis muutub nende sõbraks tundub VÄGA vajaliku asja moodi, et ei tekiks traumat inimestel kes tegelikult tundsid seda isikut? Tundub suht tähtis see, et inimesed ei kaotaks enda mõistust nähes seda kuidas see koletis muutub nende sõpradeks? Igatahes nähes inimeste reageeringut koletisele kui see välja ilmus.
Ummi kirjutas:

Ma arvan, et selle teema juures on juba eeldus, et vanem mecha on tugevam, vale. Sarja järgi uued mudelid on ehitatud uue inseneri poolt, mistõttu nende fundamentaalne ehitus on mõneti erinev.

Veel seletati, küll veidi teistpidi, et osaline automatiseeritus ei langeta tipppilootide taset, vaid tõstab keskmise piloodi võimekust. See tähendab, et vanad mudelid olenesid suuresti piloodi oskustest - suurte üksuste puhul halb omadus. Peategelane, kes elas tükk tükk aega ainult oma vanaisa ja simulaatoriga, oskab aga vanu mudeleid väga hästi juhtida.

Aga kuidas need teised piloodid on siis niivõrd nõrgemad peategelasest kui nende uuemate mechade võimekus on sama ning uuemad mechad ei langeta tipp-pilootide taset? Saan aru, et ta peaks nagu "ace" olema, aga samas see automatiseering peaks ju tegelikult muutma inimesi niimoodi, et nad ei oleks lihtsalt mingi cannonfodder võrreldes peategelasega kellest saab vist mingi "master chief" ?


_________________

Anime-Planet.com - anime | manga | reviews
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum MSN Messenger
Ummi
lovely berry


Liitunud: 8 Apr 2006
Postitusi: 3500
Asukoht: Tallinn

PostitusPostitatud: Teis Juun 03, 2014 10:37    Teema: Vasta viitega

Ok üks viimane spoiler. See on päris spoiler 8. Sidonia-anime episoodist ja on seotud ühe küsimusega, mis eelmistes spoilerites tõstatati. Ühesõnaga, seeria on tubli ja vastab ise - väga hea omadus.
Spoiler:

Tulnukate kohta ei teatud kõiki asju, sest keegi hävitas arhiivid ära. Lugematu arv iidseid teadmisi läks kaotsi, ka spetsiifilised teadmised kosmiliste vaenlaste kohta - meenutagem ajaloost Aleksandria raamatukogu põletamist.

Ligikaudu 100 aastat on möödas, kas ilma uute kokkupuudeteta suudavad Sidonia surematudki elanikud puhtalt mälu järgi uut kataloogi luua? Kaua elades kipub inimese mälu väga lünklikuks jääma, eriti asjades, millega on tunne justkui poleks vaja meeles hoida.

Muidugi, nad 'oleksid võinud' sellega vaeva näha. Tagantjärgi tarkus. Eks nad nüüd saavad uuesti õppida.



Muidu Sidonia-anime animatsioon on ikka päris tublisti sarja ära kandnud, veidi harjumist võttis. Ja nende kokatädi on robotkäega karu.
_________________
baka pole surnud, me postitame siia peaaegu iga kuu
Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum
tvk_



Liitunud: 8 Aug 2010
Postitusi: 204

PostitusPostitatud: Laup Juul 05, 2014 21:02    Teema: Vasta viitega

Sidonia FPS jättis soovida.
Spoiler:

Uwaa

Tagasi üles
Vaata kasutaja profiili Saada privaatsõnum Vaata liikme veebilehte
Reasta teated:   
Uus teema   Vasta teemale    baka.ee foorum / -> anime Kõik ajad on GMT + 2 Tundi
Mine lehele Eelmine  1, 2
Lehekülg 2, lehekülgi kokku 2

 
Hüppa:  
Sa ei saa teha siia alafoorumisse uusi teemasid
Sa ei saa vastata siinsetele teemadele
Sa ei saa muuta oma postitusi
Sa ei saa kustutada oma postitusi
Sa ei saa hääletada küsitlustes


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Tõlkinud: